Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо Бучи при спиране?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Моите са вентилирани, перфорирани и накладките не съм забелязал да се износват бързо. Дисковете Steinhof с Ferodo premier. Има някаква драма със студеното спиране (първото натискане за деня). Може би тези накладки не са много добри. Иначе следващите спирания са чук.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #32
      Напълно нормално е да е по-шумна колата при спиране с перфорирани или надупчени дискове, както и да се износват по-бързо накладките отколкото при гладките.
      Отделно екфектът от пърформънс дисковете няма как да се усети при нормално каране.
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
        Напълно нормално е да е по-шумна колата при спиране с перфорирани или надупчени дискове, както и да се износват по-бързо накладките отколкото при гладките.
        Отделно екфектът от пърформънс дисковете няма как да се усети при нормално каране.
        Миииии, то нормално каране е доста разтегливо понятие.......
        То по принцип както споменаха колегите по-напред в темата, веднъж да се наложи все ще е от полза...........

        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Моите са вентилирани, перфорирани и накладките не съм забелязал да се износват бързо. Дисковете Steinhof с Ferodo premier. Има някаква драма със студеното спиране (първото натискане за деня). Може би тези накладки не са много добри. Иначе следващите спирания са чук.
        От колко време караш с тях?
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #34
          Ами понеже днес се върнах от Серес (истинска писта) мога да изкажа моите впечатления от този вид дискове...

          Колата ми от 2 години е от пред и от зад с такива (надупчени). Реално може да се усети ползата им, ако се кара на писта, където имаме чести, интензивни спирания от порядъка на 150+ км/ч. В ежедневието разлика спрямо старите плътни дискове - не усетих (освен типичното за този тип дискове фучене при спиране). Лично мое мнение е, че накладките свършват по-бързо спрямо нормалния, плътен диск

          Тук е хубаво да се споменат и другите важни за спирането компоненти....Накладки, спирачна течност (ДОТ5,1), хубаво е да се сложат и от металните спирачни маркучи
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
            Миииии, то нормално каране е доста разтегливо понятие.......
            То по принцип както споменаха колегите по-напред в темата, веднъж да се наложи все ще е от полза...........


            От колко време караш с тях?
            15 000 км може би. Или малко отгоре. Но аз съм от тези шофьори където ползват често спирачки. Обикновено карам: газ, спирачки, газ, спирачки... Само ме дразни първото спиране за деня. Когато са студени. Натискаш и няма никой. Вероятно това феродо не е хубаво. Но знам ли... иначе при следващите натискания спира много добре.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение

              Колата ми от 2 години е от пред и от зад с такива (надупчени). Лично мое мнение е, че накладките свършват по-бързо спрямо нормалния, плътен диск
              За 2г. колко комплекта заминаха при теб?

              За 2г. с обикновенните дискове, накладките ми не са се износили и на половина......... Ако с тези дискове се износват двойно по-бързо..... не виждам нищо тревижно в това......
              По принцип обичам да спирам от далеч, но пък и честичко ми се налага да спирам екстремно така, че сигурно ще сложа такива......
              Благодаря много за отзивите колеги.
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #37
                Аз съм с обикновенните дискове за 2.0 ТС или предни вентилирани задни обикновенни и като спирам си бучи , но лично мен ме радва много също така и хората които возя , създава усещане за някакъв много спортен автомобил , който има страшни спирачки
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                Comment


                • #38
                  Според мен бученето не е от дисковете. Аз съм с плътно (вентилирано, но без нарези) Брембо с контролните точки отпред и също при по-интензивно спиране се чува нещо като бучене. Развиха ми теория, че това са газовете, които излизат, ама знае ли човек. Накладките са ми Ferodo Premier FDB1056 и са втория комплект, който използвам на тези дискове. Забележки при нормално каране нямам, а сега на студеното първите спирания са зловещо яки, направо коват.
                  До няколко седмици ще се ъпгрейдна и отпред до Brembo Max, тъй като отзад съм от една година с такива и нямаше промяна в шума никаква.
                  Last edited by Airfan; d.m.y г., 16:27.

                  Comment


                  • #39
                    И моите са си сток и си бучи. Много пъти съм се чудел от какво е това.
                    sigpic
                    Subaru Legacy 3.0 H6
                    Alfa Romeo 156 2.0 - Ex
                    0888 511 533 - Бонев

                    Comment

                    Working...
                    X